Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

I'm back !

Av Psykosarna - 30 maj 2012 07:38

Tja tja, psyko1 här!Hahah ja, jag kan ju erkänna att bloggning här har varit liiiite dålig, men jag har skaffat en egen blogg nu och det känns ju sådär att blogga på 2 stycken... Fast det kanske jag ska göra, jag är ju trots allt PSYKO!!!!!!! O.o Jag har iaf spenderat en massa tid med psyko2 och 3 på senaste tiden (när jag inte har bloggat) och vi har bestämt att vi ska till Liseberg!!! Kul va? Tänk vad ett par psykon kan göra på Liseberg!!!!Fortsättning följer...Xoxo psyko 1

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psykosarna - 11 februari 2014 21:13

Återigen är det psyko 1 som skriver, jag tycker att psyko 2 och 3 är välidgt dåliga på att hålla uppdateringen uppe, det har liksom gått 2 år... Iallafall, i mitt psykoliv som har gått från psyko till rätt normalt, så har jag slutat äta så mycket keb...

Av Psykosarna - 30 maj 2012 07:38

Tja tja, psyko1 här! Hahah ja, jag kan ju erkänna att bloggning här har varit liiiite dålig, men jag har skaffat en egen blogg nu och det känns ju sådär att blogga på 2 stycken... Fast det kanske jag ska göra, jag är ju trots allt PSYKO!!!!!!! O.o ...

Av Psykosarna - 8 februari 2012 17:10

Har ni testat anden i glaset någon gång? Det är fett läskigt om det funkar, annars kan det bli lite långtråkigt.. I alla fall! Man har en spelplan med bokstäver, siffror och ja/nej i en speciell ordning. (Ni kan säkert hitta ordning, bokstäver & sånt...

Av Psykosarna - 8 februari 2012 16:52

Hej där! Det känns som att det var 1000000 år sen vi träffades alla tre psykon (och framförallt HELA psykogänget, fyller inte någon snart?) men i helgen träffas vi igen. Vi drar på stan som vanligt, hänger där, äter och shoppar alldeles för mycket! L...

Av Psykosarna - 30 januari 2012 20:55

Tjenare allt folk som inte läser!

Presentation


Det finns många psykon där ute i världen, och vi är 3 av dom. Vissa kanske tycker det är pinsamt att vara ett psyko, men vi är stolta över det(Y) Psykon äger!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denhär bloggen?
 Helt onödig!!
 Helt okej.
 Rolig, kul att läsa om sjuka psyko grejer..
 Tråkig, det händer ju typ inget.
 Bästa bloggen ever!! (Y)
 Inte bra alls.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards