Alla inlägg under september 2011

Av Psykosarna - 18 september 2011 18:47

Alla psykokusiner samlades på lördag morgon och körde Laserdome. det var ritkigt kul, men fel lag vann.   sen så käkade vi kebab och åkte hem till mig och psyko3. där gjorde vi oss iordning för att åka iväg och så loggade psykofacebooknördarna självklart in på facebook också och sen så bar det iväg till farmor och farfar. när vi kom dit så var vi hur glada som helst men sen så fick psyko3 ett sms som krossade hennes hjärta och eftersom psyko1's hjärta redan var krossat så gick vi ut för att tänka på något annat. vi hälsade på några småbarn och var lite med de haha. finns verkligen ingen snygg kille där de bor, det är typ helt öde!! men sen så blev vi lite glada när vi träffade en snygg 11 åring som vi spelade fotboll med. han och hans brorsa och kusin eller något ägde ut oss på fotboll men det är en annan sak... sen skulle vi gå o äta och då ville vi ha en kram men det ville inte de ha. hjälpte ju verkligen mot hjärtsorgen..eller inte. men de stog utanför vårat hus och kollade in oss, ulala. så då drog vi ut igen desperata efter en kram och tror ni vi fick en kram då??? SVAR NEJ.   

sen så åkte de hem för de bodde egentligen inte där. ja, de stack hem utan en kram. aja vet ändå att de egentligen ville ha en kram men att de inte vågade hehe..

Vi sa iallafall vad vi hette och att de skulle lägga till oss på facebook (eller vi sa att 11 åringen skulle göra det, de andra var liksom 9 och 6 år). Så nu ska jag logga in på facebook och se om han har lagt till mig som vän. hörs när vi hörs! ♥

/psyko2



Av Psykosarna - 12 september 2011 20:26

Som psyko3 skrev i det förra inlägget så köpte vi ju 2 nya fiskar till mitt akvarium.

Och ja, inget konstigt med det. än så länge...

Det var de fiskarna i mitt akvarium + 5 andra i 2 dagar, den tredje dagen så var det bara 6 fiskar! Alltså fattades det en..DEN SVARTA FISKEN VAR BORTA!!

Den är fortfarande borta och jag har ingen aning om vart den är. Gömmer den sig eller är den död eller vad är det som har hänt? Alltså det är något psykigt med mitt akvarium för en annan gång så hade jag köpt 10 småfiskar till mitt akvarium och 5 dagar senare var alla borta. Psyko? Svar ja.   

//psyko2

Av Psykosarna - 7 september 2011 14:59

Jag ville bara berätta hur mycket jag älskar att vara psyko3!! Först var jag psyko342..(!) och sen psyko6. Det har blivit mycket ändringar på sistonde, men jag hoppas verkligen att jag får stanna på platsen 3, för jag är faktiskt ganska psyko. Eller vad tror ni, efter allt ni har läst..?


Vi hade verkligen jättekul när psyko1 kom till oss. Först blev vi avlämnade vid ett shopping ställe utan pengar..:/ Men kul var det ändå! Sen gick vi till fiskaffären och mötte psyko2's och mina föräldrar där. Vi köpte 2 fiskar till psyko2's akvarium, en svart med utstående ögon och en vit med med en ganska stor orange fläck på ryggen. Jättesöta båda två! Efter allt det där, var det inte mycket tid kvar så då chillade vi bara.


Idag har jag bara varit i skolan som vilket normalt barn som helst. Fast självklart hände det ju lite psyko-grejs eftersom att man är ett psyko!!   

Av Psykosarna - 4 september 2011 11:01

Idag blir det att åka till psykokusinerna, ska bli kul eftersom vi inte träffades igår! Vi ska åka och köpa fiskar till psyko2 vilket kanske verkar rätt normalt men vem vet vilka psykofiskar som finns där? I alla fall, sen vet jag inte vad vi ska göra mer.. Men något psyko antar jag, för ja.. Vi är ju psykon!! Tycker det blivit lite dåligt med psykogrejer faktiskt, men det blir nog bättre skulle jag tro och då får vi ju mer att skriva om. Nu skriver ju varken jag eller psyko2 och 3 så mycket men det är för att vi inte har något att skriva om, om ni inte tillexempel vill läsa ''Idag åt jag fiskpinnar och potatismos,sen gick jag in på facebook och tillsist somnade jag.'' Asså jag tycker i allafall inte det verkar så intressant?!?!?!? Aja vi får se vad psykona gör idag!!  

Presentation


Det finns många psykon där ute i världen, och vi är 3 av dom. Vissa kanske tycker det är pinsamt att vara ett psyko, men vi är stolta över det(Y) Psykon äger!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denhär bloggen?
 Helt onödig!!
 Helt okej.
 Rolig, kul att läsa om sjuka psyko grejer..
 Tråkig, det händer ju typ inget.
 Bästa bloggen ever!! (Y)
 Inte bra alls.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards