Alla inlägg under december 2011

Av Psykosarna - 19 december 2011 18:01

I 3 månader har jag (psyko3) och psyko1 längtat efter just en dag, den 27 december. Jag ska komma till psyko1 på kvällen den 26 december och sova över till den 27. Vi ska hyra film, köpa ett kg godis, gå på stan, sova över och massor massor mer! Psyko1 ska hänga med mig hem den 28 december och sova öer till den 29 decmeber, vilka psykodagar det kommer bli. Längtar såååååå mycket och kan inte släppa att det bara är 8 dagar kvar!?!?!?!?       

Av Psykosarna - 19 december 2011 15:47

Jag tänkte att ni ville höra om den underbara psykohelgen vi hade? Jo, på lördagen åkte vi till psyko1 och var ensamma hos henne ett tag. Vi ringde till pizzerian och fick två pizzor leverarade direkt till dörren, bättre än så kan det inte bli. Vi spelade bara in lite skräckfilm eftersom att ett av psykona inte ville spela in så länge.. aja! Vi såg på en film som psyko1 hade hyrt och psyko2 och jag hade redan sett den. Så kan det gå om man är psyko, haha!! På söndagen åkte vi in till stan, handlade julklappar och åt mat. Hände lite psyko där också..     

Av Psykosarna - 16 december 2011 23:15

Kommer ni ihåg när vi skrev om den lilla affären? Nu har den blivit berömd av oss tre psykon som besöker den varje gång vi är på stan. Affären är verkligen liten och fullproppad med billiga prydnader och nagellack. Blir väl att gå dit på söndag när alla tre ska på stan. Riktigt nice!!   


Här har ni länken till inlägget: http://psykosarna.bloggplatsen.se/sida-6/


ENJOY! :D<3

Av Psykosarna - 16 december 2011 22:46

Imorgon ska vi tre psykon äntligen träffas och sova över. Vi ska komma till psyko1 på kvällen och vara ensamma hemma (tror jag) och beställa hem pizza! Ska bli riktigt kul och jag har längtat hela veckan! Tror även att vi ska börja med våran skräckfilm som kommer bli helt psyko och bra. TAGGA för imorgon!     


Random bild. :3

 


     

Av Psykosarna - 2 december 2011 15:01

Bara så att ni vet är vi fortfarande psyko, alla tre, men har inte riktigt tid att skriva på en psykoblogg längre.. Dessutom vet jag att det inte är så många som läser så det är nästan onödigt att skriva.

Det är här blir ett inlägg till psyko1 och psyko2 i alla fall!

Saknar dig grymt mycket psyko1. Kram ♥   



Presentation


Det finns många psykon där ute i världen, och vi är 3 av dom. Vissa kanske tycker det är pinsamt att vara ett psyko, men vi är stolta över det(Y) Psykon äger!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denhär bloggen?
 Helt onödig!!
 Helt okej.
 Rolig, kul att läsa om sjuka psyko grejer..
 Tråkig, det händer ju typ inget.
 Bästa bloggen ever!! (Y)
 Inte bra alls.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards